Bezpłatna konferencja na temat organizacji call centers i wdrażania systemów CRM, odbędzie się 25 kwietnia 2017 r. w Warszawie w Businessman Institute. Oddział Mazowiecki PTI został jednym z partnerów tej imprezy.
W celu uczestniczenia w konferencji należy się zgłosić i zapisać. Wszelkie szczegóły związane z tym wydarzeniem (program, formularz rejestracyjny) można znaleźć tutaj.
Na wzroście konkurencji między handlem e-commerce i detalicznym korzystają klienci. Konsumenci i firmy mają coraz większe wymagania nie tylko w stosunku do ceny, czasu dostawy, ale również w zakresie obsługi posprzedażnej. Przy dostarczaniu materiałów eksploatacyjnych, obsłudze zgłoszeń reklamacyjnych, utylizowaniu zużytego sprzętu. Teraz często klient określa czas, miejsce oraz sposób komunikacji z dostawcą produktu czy usługi. Na wszystkie te wyzwania muszą odpowiedzieć stosowane przez firmy drogi komunikacji marketingowej z klientem, kanały sprzedaży, automatyzacja procesów w zakresie marketingu, sprzedaży czy obsługi zgłoszeń.