09.05.2021
Odsłon: 691
Polskie Towarzystwo Informatyczne zorganizowało w tym roku pierwszy ogólnopolski konkurs gier edukacyjnych GEEK (Gry Eksperymentalne Edukacyjne Komputerowe). Zaproszono do rywalizacji uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych pod opieką nauczycieli. Zadaniem zespołów było stworzenie scenariusza lub prototypu cyfrowej gry edukacyjnej.
Zgłoszone prace zostały już ocenione na etapie regionalnym w kategorii scenariuszy gier. Trwają obrady jury, które wyłoni najlepsze prototypy z poszczególnych województw. Ocena na szczeblu centralnym zakończy się w drugiej połowie maja, a ogłoszenie laureatów konkursu nastąpi na konferencji „Polska w technosferze przyszłości”, która zaplanowana jest na 25 maja. Wynik można śledzić także na stronie ... więcej »
Kategorie:
Polecamy Tagi:
gamifikacja, gry, edukacja, sprawozdania, programowanie, 2021
11.03.2014
Odsłon: 2099
Gościem klubu był Wojtek Ozimek, dwukrotny prezenter polskiej edycji kultowej konferencji TEDx, ekspert w dziedzinie światów wirtualnych, gier społecznościowych, gamifikacji i wielu innych dziwnych zjawisk na styku technologii i życia. W swoim wykładzie poruszył przede wszystkim zasady analiz i projektowania interakcji użytkowników rozwiązań informatycznych, w tym m.in zagadnienia gamifikacji.
Jak zawsze dodatkową wartością naszego spotkania była bardzo ożywiona, co najmniej godzinna dyskusja.
Zapraszamy na nasze kolejne imprezy w "nieco offowym" Coco de Oro, znajdującym się na "niskim parterze" małego zespołu pawilonów handlowych między pętlą tramwajową Marymont-Potok linii 15 (tuż za skrzyżowaniem Mickiewicza i Potockiej) a uliczką Marii Kazimiery. Formalny adres to Potocka 14, Warszawa (Żoliborz), ale wejście jest od strony Marii Kazimiery, między paw... więcej »
Kategorie:
Klub Informatyka Tagi:
PM, 2014, gamifikacja, sprawozdania
14.12.2004
Odsłon: 2319
Grudniowe spotkanie Klubu Informatyka, ostatnie w tym roku, rozpoczął Marek Hołyński krótkim podsumowaniem kończącego się roku i ciepłymi życzeniami świąteczno-noworocznymi dla wszystkich.
Nasz Matrix codzienny
Spotkanie dedykowane było społecznościom sieciowym w ich roznych odmianach. Pierwsze wystąpienie należało do Edwina Bendyka i było ogólnym wprowadzeniem w tematykę sieci i zjawisk społecznych z tym związanych. Warto sięgnać po jego książkę "Antymatrix. Człowiek w labiryncie sieci"; w czytelni Onetu znaleźć można krótką recenzję, notkę o autorze i fragmenty książki.
Mud - co to takiego?
Paula Mozdrzewska, znana także jako MissDareDevil, studentka SWPS, opowiedziała o grach sieciowych - ich rodzajach i istotnych cechach, a następnie o społecznościach, które wokół takich gier się tworzą. Bywają to grupy (właściwie: klany), w który... więcej »
Kategorie:
Klub Informatyka Tagi:
po godzinach, prawo, gamifikacja, gry, 2004, społeczności, sprawozdania