// Oddział Mazowiecki Polskiego Towarzystwa Informatycznego
gazeta

Bieżące informacje o działaniach, inicjatywach i spotkaniach organizowanych przez Oddział Mazowiecki PTI oraz ogłoszenia i informacje dla członków Oddziału.

// gamifikacja

Klub Informatyka 11 marca 2014 r. - "Virtual vs Real 2014"

11.03.2014

Odsłon: 362

Gościem klubu był Wojtek Ozimek, dwukrotny prezenter polskiej edycji kultowej konferencji TEDx, ekspert w dziedzinie światów wirtualnych, gier społecznościowych, gamifikacji i wielu innych dziwnych zjawisk na styku technologii i życia. W swoim wykładzie poruszył przede wszystkim zasady analiz i projektowania interakcji użytkowników rozwiązań informatycznych, w tym m.in zagadnienia gamifikacji.    

Jak zawsze dodatkową wartością naszego spotkania była bardzo ożywiona, co najmniej godzinna dyskusja.    

Zapraszamy na nasze kolejne imprezy w "nieco offowym" Coco de Oro, znajdującym się na "niskim parterze" małego zespołu pawilonów handlowych między pętlą tramwajową Marymont-Potok linii 15 (tuż za skrzyżowaniem Mickiewicza i Potockiej) a uliczką Marii Kazimiery. Formalny adres to Potocka 14, Warszawa (Żoliborz), ale wejście jest od strony Marii Kazimiery, między paw... więcej »

Kategorie: Klub Informatyka Tagi: PM, 2014, gamifikacja, sprawozdania

Sieciowe Mikołajki w Klubie Informatyka (relacja)

14.12.2004

Odsłon: 395

Grudniowe spotkanie Klubu Informatyka, ostatnie w tym roku, rozpoczął Marek Hołyński krótkim podsumowaniem kończącego się roku i ciepłymi życzeniami świąteczno-noworocznymi dla wszystkich.

 

Nasz Matrix codzienny

Spotkanie dedykowane było społecznościom sieciowym w ich roznych odmianach. Pierwsze wystąpienie należało do Edwina Bendyka i było ogólnym wprowadzeniem w tematykę sieci i zjawisk społecznych z tym związanych. Warto sięgnać po jego książkę "Antymatrix. Człowiek w labiryncie sieci"; w czytelni Onetu znaleźć można krótką recenzję, notkę o autorze i fragmenty książki.

 

Mud - co to takiego?

Paula Mozdrzewska, znana także jako MissDareDevil, studentka SWPS, opowiedziała o grach sieciowych - ich rodzajach i istotnych cechach, a następnie o społecznościach, które wokół takich gier się tworzą. Bywają to grupy (właściwie: klany), w który... więcej »

Kategorie: Klub Informatyka Tagi: po godzinach, prawo, gamifikacja, gry, 2004, społeczności, sprawozdania